Biežāk uzdotie jautājumi
1. Kā varu pasūtīt preci?
Pasūtījumu iespējams veikt tiešsaistē mājaslapā www.mezadarzs.lv, izvēloties sev interesējošo preci, pievienojot to grozam un aizpildot nepieciešamo informāciju pasūtījuma noformēšanai.
2. Kādi ir piegādes veidi un izmaksas?
Piegādi veicam ar kurjeru uz norādīto adresi visā Latvijā. Ir iespējama arī preces saņemšana uz vietas mūsu veikalā Talsos – Jaunā iela 29.
• DPD paku skapis, 3 eiro
• Kurjers uz norādīto adresi, 5 eiro
• Pirkumiem virs 300 eiro piegāde bezmaksas
• Preču saņemšana veikalā “Meža dārzs”, Talsi, Jaunā iela 29 bezmaksas
3. Kāda ir preču garantija?
Fiziskām personām – 24 mēneši, juridiskām personām – 12 mēneši. Garantija attiecas tikai uz ražošanas defektiem un ir spēkā, ja ievēroti ekspluatācijas
noteikumi.
4. Kur jāgriežas, ja nepieciešams garantijas remonts?
Garantijas un pēcgarantijas remontus veicam mūsu servisā Talsos, Jaunā ielā 29.
Sazinieties ar mums pa tālruni 63291752, lai vienotos par remontu.
5. Vai piedāvājat tehnikas apkopi?
Jā, mūsu serviss nodrošina gan garantijas, gan pēcgarantijas apkopi un remontu.
Veicam arī sezonālās apkopes un sagatavošanu darbam.
6. Vai ir iespējams saņemt konsultāciju pirms pirkuma?
Protams! Sazinieties ar mums pa e-pastu info@mezadarzs.lv vai tālruni 63291752, lai saņemtu individuālu ieteikumu un palīdzību izvēlē